نصب پلاک برای منازل واقع در مناطق محروم شهر همدان لازم است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی فتحی ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان که با محوریت نصب تابلوها و ثبت پلاک منازل و همچنین آنالیز طرح ساماندهی دستفروشان پیاده راه های بوعلی، امام(ره) و اکباتان برگزار گردید؛ اظهار کرد: برخی محلات شهر همدان از جمله دیزج، خضر با وجود اینکه چند دهه از شکل گیری این محلات می گذرد، اما از کمترین امکانات و ابتدایی ترین نیازها مانند پلاک هم برخودار نیستند که باید پلاک کدپستی و یا حداقل پلاک آبی برای آن ها تهیه گردد.

نصب پلاک برای منازل واقع در مناطق محروم شهر همدان لازم است

وی خاطرنشان کرد: باید بزودی نصب پلاک برای منازل مناطق محروم شهر صورت پذیرد و اگر مسئله ای هم وجود دارد، به اعضای شورای شهر انتقال داده گردد تا برطرف کنیم.

فتحی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اعلام می نماید شناسایی منازلی که پلاک ندارند به حوزه نواحی و مناطق ابلاغ گردیده است؛ عنوان نمود: سازمان سیما و منظر مجری طرح است اما شناسایی منازل هم کار پیچیده ای نیست؛ بنابراین این سازمان برای تسریع در روند کار باید اختیارات را در دست گیرد و یا با هماهنگی های لازم و نظارت بر موضوع، ورود پیدا کند.

وی همچنین گفت: طرح پلاک ها به عنوان یک پروژه باید تعریف و ضمن هماهنگی با سایر ارگان های مربوطه از جمله پست طی سه هفته آینده گزارشی از روند نصب پلاک ها ارائه گردد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه بیشترین تأثیر فرهنگی در ذهن به شیوه بصری است، اعلام کرد: با توجه به اقلیم شهر باید رنگ آمیزی سطح شهر در طول سال برنامه ریزی گردد و تنها به استقبال از عید نوروز ختم نگردد، همچنین نرده های پل های عابرپیاده و برخی جداره ها هم زنگ زده اند که باید آنالیز و برطرف شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 117

به "نصب پلاک برای منازل واقع در مناطق محروم شهر همدان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب پلاک برای منازل واقع در مناطق محروم شهر همدان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید