هنوز هم می توان زندگی دور از اجتماع داشت؟ ، کلبه ای در اعماق جنگلهای کانادا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بسیاری از افراد در مقاطعی از زندگی خود تمایل دارند که مدتی را دور از اجتماع بگذرانند. اما جالب است بدانید که گاهی رسیدن به چنین خواسته ای می تواند به زندگی در یک کلبه ختم گردد.

هنوز هم می توان زندگی دور از اجتماع داشت؟ ، کلبه ای در اعماق جنگلهای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

گاهی اوقات، شلوغی زندگی مدرن می تواند شما را مجبور به عقب نشینی و کوچ به دنیای دور از تمدن می نماید و این همان چیزی است که یک زوج با سکونت در یک کلبه جنگلی در کانادا به آن دست پیدا نموده اند.

شون و همسرش زوجی میانسال هستند که با یک سگ شکاری در این کلبه زندگی می نمایند و جالب است بدانید بسیاری از مایحتاج خود را نیز به وسیله طبیعت وحشی تهیه می نمایند. آنها تجربیات زندگی در دل طبیعت را در فضای مجازی به اشتراک می گذراند و طرفدارانی سرسخت نیز دارند.

وارد کلبه که می شوید با یک اجاق گاز چوبی که می تواند برای پخت و پز استفاده گردد و البته فضا را گرم می نماید رو به رو می شوید، جالب است بدانید شان خودش تمام کلبه را ساخته است، آن هم بدون استفاده از ابزارهای مدرن. طراحی داخلی شامل یک میز و جایگاه، یک فضای غذاخوری دنج و راحت و استفاده از المان های ساده است.

یکی از مقتضیات زندگی در این کلبه، پیاده روی های طولانی، یافتن غذاهای گیاهی یا شکار حیوانات است. افزون بر این شان و همسرش مرتب خبرهای هواشناسی را دنبال می نمایند تا گرفتار جریان های هوایی خطرناک نشوند.

منبع: خبر فوری
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2346

به "هنوز هم می توان زندگی دور از اجتماع داشت؟ ، کلبه ای در اعماق جنگلهای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز هم می توان زندگی دور از اجتماع داشت؟ ، کلبه ای در اعماق جنگلهای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید