پراندلی: 2012 برای ایتالیا سال مهمی بود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران : سرمربی تیم ملی ایتالیا سال 2012 را برای لاجوردی پوشان سال مهمی و تاثیرگذاری توصیف کرد.

پراندلی: 2012 برای ایتالیا سال مهمی بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی با تمجید از عملکرد و پیشرفت تیم ملی ایتالیا در سالی که رو به انتها است، 2012 را سالی مهم برای فوتبال کشورش دانست. لاجوردی پوشان در سال 2012 نه تنها به فینال رقابت های یورو 2012 راه یافتند بلکه در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 هم نمایش درخشانی ارائه کردند و هنوز طعم شکست را نچشیده اند.

پراندلی 55 ساله با اعتراف به این موضوع که آینده روشنی را پیش روی تیم جوان خود می بیند گفت: سال جاری گروهی از بازیکنان جوان که هر یک به تنهایی می توانند یک تیم را رهبری نمایند پیدا کردم. آنها به این درک رسیده اند که از می توانند شیوه جدیدی را برای فوتبال بازی کردن ارائه نمایند.2012 برای ما سال مهمی بود اما تیم من هنوز هم جای پیشرفت دارد.

سرمربی آتزوری سپس درباره یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A و صدرنشین این رقابت ها در فصل جاری اظهار نظر کرد:یووه تیم تحسین برانگیزی دارد. آنها با سرعتی عالی بازی می نمایند و هرگز به آنچه به دست می آورند قانع نیستند. در هر شرایطی که باشند می دانند بهترین کار کدام است.

پراندلی در انتهای به تمجید از ، وینچنزو مونتلا مربی جوانی که راهنمایی تیم سابق او، فیورنتینا را برعهده دارد پرداخت و گفت: مونتلا با آمدنش به فیورنتینا توانسته به شیوه بازی این تیم رنگ و بوی دیگر بدهد. با اینکه مدت زیادی از روی کار آمدنش نمی گذرد خیلی خوب توانسته تاکتیک هایش را در زمین پیاده کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 594

به "پراندلی: 2012 برای ایتالیا سال مهمی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: 2012 برای ایتالیا سال مهمی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید