پرداخت 189 میلیارد تسهیلات به کارفرمایان آسیب دیده از ویروس کرونا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به معیشت و اشتغال کارگران ایجاد کرد و هفته کارگر فرصت مغتنمی است تا هر چه در توان داریم جهت بهبود شرایط این قشر مهم در جامعه انجام دهیم.

پرداخت 189 میلیارد تسهیلات به کارفرمایان آسیب دیده از ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران آذربایجان غربی؛ ابوالفضل عبادی در نشست خبری که به مناسبت هفته کارگر برگزار گردید، ضمن اشاره بر آسیب های کرونا بر قشر کارگر، گفت: شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به معیشت و اشتغال کارگران ایجاد کرد و هفته کارگر فرصت مغتنمی است تا همه کوشش خود را برای برطرف حداکثری مسائل این قشر انجام دهیم.

وی افزود: درسال گذشته و همزمان با شیوع کرونا 25هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام نموده بودند که از این تعداد برای 19هزارنفر بیمه بیکاری پرداخت شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: شیوع ویروس کرونا آسیب زیادی به قشر کارگر وارد کرد و علی رغم کوشش های اجرا شده جهت جبران خسارات ناشی از این آسیب اما اثرات مالی، معیشتی و اشتغال این ویروس به قشر کارگر ناچیز و اندک بوده است.

وی خاطر نشان کرد: 189 میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات به کارفرمایان آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است و به وسیله این حمایت ها و ارائه تسهیلات بیش از 19 هزار نفر کارگر شغل خود را حفظ نموده اند.

عبادی اعلام کرد: اولین روز از هفته کارگر را با تجدید میثاق با آرمان های شهدا و عطر افشانی مزار شهدا شروع کردیم چرا که امنیت و آسایش امروز را مرهون شهدا هستیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8345

به "پرداخت 189 میلیارد تسهیلات به کارفرمایان آسیب دیده از ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 189 میلیارد تسهیلات به کارفرمایان آسیب دیده از ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید