پلمب دو واحد به دلیل فروش زعفران تقلبی در مشهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: دو واحد بدلیل فروش زعفران تقلبی در محدوده خیابان امام رضا(ع) در مشهد پلمب شد.

پلمب دو واحد به دلیل فروش زعفران تقلبی در مشهد

علی اکبر نصری رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: زعفران یکی از مهمترین اضافه نمودنی های مجاز رنگ دهنده و طعم دهنده غذایی است که لقب طلای سرخ به دلیل ارزش بالای این گیاه معطر به آن داده شده است.

او اضافه نمود: زعفران گرانترین و در عین حال پرطرفدارترین ادویه جهان است و قیمت بالای این محصول باعث شده سودجویان فراوانی سعی در تهیه و فروش زعفران تقلبی نمایند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: به دلیل عدم تبحر اغلب افراد جامعه در تشخیص زعفران اصلی و همچنین عدم امکان ارسال آن به آزمایشگاه برای عموم جامعه، بهترین و مطمئن ترین راه برای تهیه زعفران اصلی، خرید آن از فروشگاه های معتبر است.

نصری بیان نمود: دو واحد در محدوده خیابان امام رضاع بدلیل فروش زعفران تقلبی طی گشت مشترک کارشناسان اداره نظارت وبازرسی مدیریت جهادکشاورزی مشهد با شعب سیار تعزیرات حکومتی، کارشناسان استاندارد و کارشناسان اتحادیه مربوطه شناسایی و پلمپ شد.

او شرح داد: در این راستا متخلفان شناسایی و برابر دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی کالا ها توقیف و واحد های مربوطه پلمپ و باتشکیل پرونده مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گشت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تاکید کرد: شهروندان گرامی میتوانند خبر های خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک 3000765555 و یا شماره تماس 124 اعلام نمایند.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 13823

به "پلمب دو واحد به دلیل فروش زعفران تقلبی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب دو واحد به دلیل فروش زعفران تقلبی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید