چگونه وانت خود را به یک هیولای 6 چرخ تبدیل کنیم؟، عکس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اگر فورد رنجر نو به میزان کافی توانایی ندارد، ارتقای نو ریکاردو این مشکل را رفع می نماید. سیستم نو HEX این شرکت، یک محور اضافی به پیکاپ فورد اضافه می نماید و در عین حال توانایی حمل و نقل آن را افزایش می دهد.

چگونه وانت خود را به یک هیولای 6 چرخ تبدیل کنیم؟، عکس

امیرمسعود عابدین: ریکاردو، فورد رنجر HEX 6x6 را برای افزایش ظرفیت حمل بار و قابلیت خارج از جاده طراحی کرد. پیکاپ اصلاح شده می تواند تا 8377 پوند (3800 کیلوگرم) بار را در خود جای دهد. این افزایش قابل توجهی نسبت به وزن استاندارد 1905 پوندی این پیکاپ است.

در این تبدیل از یک سیستم تعلیق عقب De Deion استفاده شده که طبق گفته ریکاردو، کارآمد و قوی تر شده است. در این پروژه، سیستم های تعلیق و محرک از هم جدا می گردد و انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می نماید.

Ranger HEX دارای ترمز احیا نماینده بوده که در هنگام کاهش سرعت، انرژی را به بسته باتری منتقل می نماید. ریکاردو، یک سیستم هیبریدی را برای کاهش افت عملکرد هنگام حمل بارهای سنگین طراحی نموده است. پیشرانه الکتریکی، گشتاور اضافی را فراهم می نماید. برای ساده سازی تعمیر و نگهداری، این شرکت تمام قطعات ولتاژ بالا را در یک محفظه قرار می دهد.

پیشرانه محرک الکتریکی فورد، 282 اسب بخار به قدرت خودرو می افزاید. زیر کاپوت این خودرو موتور 3.0 لیتری V6 دیزلی 249 اسب بخاری Blue Oval قرار گرفته است.

  • فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد/ عکس

  • نتیجه شگفت انگیز جراحی 7.5 میلیارد تومانی ماشین مستربین!/ عکس

ریکاردو سیستم HEX را به عنوان یک به روزرسانی کامل برای رنجر طراحی نموده و نیازی به هیچ تغییری در خودروی پایه ندارد. مالکان می توانند سیستم را حذف نموده و آن را بر روی یک وسیله نقلیه دیگر نصب نمایند بدون اینکه به یکپارچگی اصلی خودروی پایه آسیبی وارد گردد.

ریکاردو یک شرکت مشاوره مهندسی است که در صنایع مختلف از جمله بخش عمومی، حمل و نقل انبوه، خدمات مالی، انرژی و آب و برق، فراوری و صنعت خودرو فعالیت می نماید. مک لارن در ماه مِی گفت که ریکاردو، موتور هیبریدی V8 نو این برند را خواهد ساخت. این شرکت تقریباً 34000 موتور برای این خودروساز بریتانیایی ساخته است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 مهر 1402 بروزرسانی: 2 مهر 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16872

به "چگونه وانت خود را به یک هیولای 6 چرخ تبدیل کنیم؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه وانت خود را به یک هیولای 6 چرخ تبدیل کنیم؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید