چین: تشدید مناقشات تجاری یک تروریسم مالی از سوی آمریکا است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک دیپلمات ارشد چینی بر این باور است که تشدید منازعات و مناقشه های تجاری از سوی آمریکا، یک تروریسم عریان مالی به شمار می رود.

چین: تشدید مناقشات تجاری یک تروریسم مالی از سوی آمریکا است

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که به نظر می رسد جنگ تجاری تمام عیار بین آمریکا و چین به این زودی به سرانجام نخواهد رسید، ژانگ هان هوی معاون وزیر خارجه چین امروز پنجشنبه در اظهاراتی تاکید نمود: تشدید مناقشات تجاری، یک تروریسم مالی عریان از سوی آمریکا است.

پس از آنکه دولت ترامپ اوایل ماه جاری میلادی چین را متهم به نقض وعده های قبلی خود برای ایجاد اصلاحات ساختاری در فعالیت های مالی و تجاری کرد، تنش ها بین واشنگتن و پکن بار دیگر به شدت بالا گرفته است.

آمریکا بعدا تعرفه های 25 درصدی علیه 200 میلیارد دلار از واردات کالاهای چینی اعمال کرد و چین نیز تدابیر تلافی جویانه ای را علیه ایالات متحده اتخاذ نموده است.

معاون وزیر خارجه چین اضافه کرد: پکن مخالف استفاده از تدابیری مثل تحریم های تجاری، تعرفه ها و سیاست های حمایتی است. ما مخالف جنگ تجاری هستیم ولی از جنگ تجاری هراسی نداریم.

وی گفت: این نوع از تشدید عامدانه تنش های تجاری یک تروریسم مالی عریان و نوعی باج خواهی مالی است. همه در یک جنگ تجاری لطمه می بینند. این منازعه تجاری تبعات منفی زیادی برای رونق و توسعه اقتصاد جهانی به همراه خواهد داشت. ما قطعا برای مقابله با چالش های خارجی و توسعه اقتصاد ملی مان اماده هستیم و تمامی کوشش خود را برای ارتقای سطح استاندارد زندگی مردم انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 460

به "چین: تشدید مناقشات تجاری یک تروریسم مالی از سوی آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: تشدید مناقشات تجاری یک تروریسم مالی از سوی آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید