کابینه دولت ایتالیا فردا احتمالا معرفی می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: منابع مطلع در ایتالیا امروز اعلام کردند که نخست وزیر منتصب ایتالیا احتمالا فردا کابینه جدید خود را معرفی خواهد نمود و اوایل هفته آینده نیز در مقابل نمایندگان مجلس این کشور حاضر خواهد شد تا برنامه خود را اعلام کند.

کابینه دولت ایتالیا فردا احتمالا معرفی می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، منابع مطلع در ایتالیا امروز (آدینه) اعلام کردند که انریکو لتا نخست وزیر منتصب ایتالیا احتمالا فردا کابینه جدید خود را معرفی خواهد نمود و اوایل هفته آینده نیز در مقابل نمایندگان مجلس این کشور حاضر خواهد شد تا برنامه خود را اعلام کند.

لتا که معاون رهبر حزب دموکراتیک چپ میانه است روز گذشته با سیلویو برلوسکونی رهبر حزب مردم آزادی مذاکراتی به منظور سرانجام دادن به اختلافات این دو حزب انجام داد.

بنا براین گزارش، پس از دو ماه بن بست سیاسی در پی یک انتخابات مجلسی بی نتیجه در ایتالیا در ماه فوریه، لتا به شدت تحت فشار است تا به سرعت دولتی تشکیل دهد که این کشور را از رکود مالی و همچنین بن بست سیاسی نجات دهد.

وی امروز نیز با جورجیو ناپولیتانو رئیس جمهور کنونی و ماریو مونتی نخست وزیر موقت این کشور دیدار و مذاکره کرد ولی به احتمال زیاد تا روز شنبه کابینه خود را معرفی نخواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 653

به "کابینه دولت ایتالیا فردا احتمالا معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینه دولت ایتالیا فردا احتمالا معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید