کارگران کنتورسازی دست پر راهی خانه شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در مورد مطالبات کارگران کنتورسازی مصوب شد که 15 میلیارد تومان مالیات اخذ شده از این شرکت از خزانه به شرکت کنتورسازی بازگردد تا مطالبات کارگران این شرکت پرداخت گردد.

کارگران کنتورسازی دست پر راهی خانه شدند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان قزوین، با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سوم شهریور در سالن شهید ستاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

راهنمایی الله جمالی پور، استاندار قزوین در این شورا با بیان اینکه استان قزوین به لحاظ قدمت تاریخی ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد، اظهار کرد: استان قزوین از جمله استان های پرظرفیت اما محروم است؛ قزوین از جمله استان های حاصلخیز کشور به شمار می رود و علاوه بر آن قطب صنعتی کشور نیز محسوب می گردد.

استاندار قزوین بیان نمود: با مسائل عدیده ای روبرو بوده و کسری بودجه داریم، قزوین در حوزه اعتبارات در رتبه 29 کشور نهاده شده است که شایسته این استان نیست به همین جهت به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کارگروهی برای آنالیز این امر تشکیل شده است که امیدواریم شاهد خروجی مثبت باشیم.

جمالی پور تاکید نمود: امروز انسجام خوبی بین مسئولین ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است و امیدواریم این سفر به برطرف محرومیت های استان یاری کند.

وی بیان نمود: نیازهای استان احصا شده است و نزدیکی قزوین به پایتخت یک فرصت به شمار می رود که باید از آن نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار قزوین اشاره نمود: بهره برداری سدهای نُهُب و بالاخانلو به عنوان سدهای مهم در دستور کار نهاده شده است که مورد حمایت سازمان برنامه و بودجه نهاده شد و تا طی یک سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی بیان نمود: استان قزوین شاهراه کشور است به همین جهت با بسیاری از استان ها، محور مواصلاتی مشترک دارد که باید مورد توجه قرار گیرد؛ در بعضی از محورهای استان روزانه شاهد تصادف و کشته شدن مسافران هستیم که محوربوئین زهرا - تاکستان و تاکستان- رحیم آباد از جمله آن هاست.

جمالی پور گفت: در استان قزوین 800 کیلومتر راه روستایی خاکی داریم که توسط تیم کارشناسی برنامه و بودجه آنالیز شده اند و امیدواریم در این سفر بخشی از مسائل این راه ها را مرتفع کنیم.

وی توضیح داد: پروژه انتقال آب شرب طالقان به 16 شهر و 194 روستا یکی از پروژه های مهم استان است که مناقصه آن اجرا شده است و امیدواریم با یاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو این پروژه به ثمر بنشیند.

استاندار قزوین با بیان اینکه انتقال آب شاهرود به قزوین بسیار مهم است، اظهار کرد: حیات بسیاری از روستاهای قزوین به این رود متصل است، با انتقال این آب می توانیم در بخش طارم سفلی شاهد احداث و توسعه باغات زیتون باشیم.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به قزوین احداث 120 هکتار آبیاری تحت فشار را در تعهد داشتیم که تمامی آن اجرا شده است و علاوه بر آن این ظرفیت وجود دارد تا سالانه 5000 هکتار از اراضی استان را به این نوع آبیاری تجهیز کنیم.

جمالی پور بیان نمود: در مورد مدارس با مشکل جدی روبرو هستیم و اغلب مدارس استان فرسوده هستند. شرایط استان در زمینه مراکز درمانی نیز مطلوب نیست و طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی با 100 میلیارد تومان اعتبار به اتمام خواهد رسید. هر چند در دولت یازدهم اقدامات خوبی در حوزه درمان اجرا شده ولی استان قزوین سهمی در این میان نداشته است.

استاندار قزوین در خاتمه اعلام نمود: در مورد کارگران کنتورسازی مصوب شد که 15 میلیارد تومان مالیات اخذ شده از این شرکت از خزانه به شرکت کنتورسازی بازگردد تا مطالبات کارگران این شرکت پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4201

به "کارگران کنتورسازی دست پر راهی خانه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران کنتورسازی دست پر راهی خانه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید