کاپیتان پرسپولیس: مشکل استقلال را همه دارند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سیدجلال حسینی پس از رجحان یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خوب و سنگینی بود مانند همه دیدارها.

کاپیتان پرسپولیس: مشکل استقلال را همه دارند

وی در خصوص اینکه شاگردان گل محمدی با دو پیروزی دیگر به قهرمانی نیم فصل اول می رسند، عنوان نمود: اینگونه نیست. باشگاه در حال خرید بازیکن بوده و تمرکزش روی این مسئله است، اما تمرکز باشگاه باید روی دو بازی آینده باشد. این بچه ها از نیم فصل اول تمام کوشش خود را کردند تا پرسپولیس به این صندلی برسد و تمرکز باید روی این دو بازی باشد تا کارهای دیگر.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص پرداخت 10 درصد از قرارداد اعضای تیم توضیح داد: متأسفانه مسائل زیاد است.

حسینی درباره اینکه استقلالی ها از کمبود غذا در تیم خود گلایه می نمایند، گفت: این مسائل برای همه هست و ما باید کلی صحبت کنیم.

وی درخصوص سوال خبرنگاری که از عدم حمایت لازم از قهرمان چهار سال گذشته لیگ برتر پرسید، گفت: چند سال است که چنین شرایطی وجود دارد. درباره مسائل صحبت می گردد، اما ما در چهار سال گذشته مبلغ پنج میلیون و 500 هزار دلار درآمدزایی کردیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص به ثمر رساندن گل های سه امتیازی در هفته های گذشته گفت: این کاری است که تمرین می کنیم و همواره همین بوده است. مدافعان روی ضربات ایستگاهی کار می نمایند و من هم مانند آنها هستم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7452

به "کاپیتان پرسپولیس: مشکل استقلال را همه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان پرسپولیس: مشکل استقلال را همه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید