22کیلومتر از بزرگراه اهر تبریز تا دهه فجر زیربار ترافیکی می رود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از روند احداث بزرگراه اهر-تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تکمیل این بزرگراه اظهار کرد: جاده تبریز-اهر یکی از پر ترافیک ترین جاده های استان آذربایجان شرقی است و ارتقاء آن به بزرگراه در راستای تسهیل در کاهش ترافیک و حوادث رانندگی است.

22کیلومتر از بزرگراه اهر تبریز تا دهه فجر زیربار ترافیکی می رود

وی با اشاره به اینکه 50 درصد بزرگراه اهر-تبریز تاکنون آماده و به زیربار ترافیک رفته است، اضافه کرد: امسال قول داده ایم تا انتها امسال 31 کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز را به زیربار ترافیکی ببریم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: 22 کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به زیربار ترافیک می رود.

پورمحمدی با ذکر اینکه ایمنی بخش های آماده شده بزرگراه اهر-تبریز را تامین می کنیم، گفت: نزدیک به 10 کیلومتر از تعهدات امسال اگر شرایط جوی آب و هوا اجازه دهد تا انتها امسال تکمیل می گردد

بزرگراه اهر-تبریز تا اواخر سال 98 به طور کامل به بهره برداری می رسد.

وی بیان نمود: 14 کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز که سال آینده تکمیل خواهد شد در یک بخشی 30 درصد پیشرفت فیزیکی داریم که از نظر ابنیه فنی امسال عملیات در این بخش صورت می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی، بزرگراه اهر-تبریز را جزو پروژه های اولویت دار استان برشمرد و گفت: البته نماینده مردم اهر و هریس نیز به جد پیگیر تکمیل این بزرگراه هستند و ما سعی می کنیم به مطالبات مردم منطقه ارسباران پاسخ دهیم.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه بزرگراه اهر-تبریز از نظر منابع هیچ گونه مسئله ای ندارد، گفت: 22 کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز آسفالت ریزی شده و تنها مسئله ای داریم شرایط جوی است و اجازه نمی دهد تا 9 کیلومتر این بزرگراه را آسفالت ریزی کنیم.

وی، مجموع پیشرفت فیزیکی بزرگراه اهر-تبریز را نزدیک به 75 درصد گفت و یادآور شد: بزرگراه اهر-تبریز تا اواخر سال 98 به طور کامل به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 220

به "22کیلومتر از بزرگراه اهر تبریز تا دهه فجر زیربار ترافیکی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22کیلومتر از بزرگراه اهر تبریز تا دهه فجر زیربار ترافیکی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید