30 استارت آپ حوزه فناوری های دیجیتال حمایت می شوند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، حمایت از استارت آپ های حوزه فناوری های دیجیتال با هدف حمایت از زیست بوم استارت آپی و افزایش شانس موفقیت در بازار صورت می گیرد. در این راستا با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال، رویدادی برای اجرایی شدن ایده های خلاق تیم های استارت آپی در حوزه هایی مانند شهر هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برگزار می گردد.

30 استارت آپ حوزه فناوری های دیجیتال حمایت می شوند

در این رویداد تیم های استارت آپی حوزه های شهر هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، مخابرات، بلاکچین و امنیت سایبری این فرصت را دارند که با ارائه ایده های خود، از این تسهیلات استفاده نمایند.

استارت آپ های شرکت نماینده در این رویداد، طی سه مرحله و با در نظر دریافت 5 معیار ایده، تیم، بازار، مدل درآمدی و پتانسیل مالی ارزیابی می شوند و بیش از 30 استارت آپ، به چرخه حمایتی نهایی می رسند.

استارت آپ هایی که پتانسیل تبدیل شدن به یک کسب وکار پیروز را دارند؛ وارد برنامه پیش شتابدهی، تیم سازی، آموزش و مشاوره خواهند شد.

همچنین استارت آپ هایی که مراحل اولیه شکل گیری خود را به شکل مناسبی طی نموده باشند، مستقیماً به مرحله شتابدهی و دریافت سرمایه وارد خواهند شد.

در ادامه مجموعه هایی که از توانمندی بالایی برخوردار هستند؛ اما ایده آنان در مرحله ارزیابی مورد موافقت قرار نگرفته است، به مرکز نوآوری معرفی می شوند و پروژه های استارت آپی متناسب با توانمندی اعضای تیم، به آن ها معرفی خواهد شد.

سرمایه گذاری روی 30 استارت آپ منتخب نیز تا سقف 150 میلیارد ریال است و استارت آپ ها برای شرکت در این رویداد تا هفته سوم خردادماه، فرصت دارند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8437

به "30 استارت آپ حوزه فناوری های دیجیتال حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 استارت آپ حوزه فناوری های دیجیتال حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید