43 سناتور آمریکایی خواهان خودداری بایدن از بازگشت به برجام شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از رویترز، 43 سناتور آمریکایی در نامه ای به رئیس جمهوری ایالات متحده، از دولت او خواستند که از بازگشت به برجام خودداری نموده و برای دستیابی به توافقی تازه با ایران، که موضوعات دیگر را نیز در بربگیرد، کوشش کند.

43 سناتور آمریکایی خواهان خودداری بایدن از بازگشت به برجام شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور هوایی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

امضاء کنندگان این نامه که از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه هستند، نوشته اند که آن ها فارغ از اختلافات تاکتیکی بر سر امور دیگر، حول لزوم جلوگیری از دستیابی ایران به جنگ افزار هسته ای و رویارویی با طیف گسترده ای از عملکرد ایران، اشتراک نظر دارند.

سناتور دموکرات رابرت منندز و سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهام طراحان اصلی تنظیم و ارسال نامه به جو بایدن بوده و حمایت 41 سناتور دیگر را نیز جلب نموده اند. سنای آمریکا 100 عضو دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، امضاءکنندگان نامه اکثراً سناتورهایی هستند که با برجام نیز مخالفت نموده بودند.

پیش از آن، نامه ای با امضای 10 سناتور، که تنها دموکرات ها بودند، در لزوم حمایت از بازگشت واشینگتن به برجام، برای رئیس جمهوری آمریکا ارسال شده بود.

سناتورها الیزابت وارن و برنی سندرز، دو نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در نامه ماه گذشته خود نوشته بودند که تحریم های برقرار شده علیه ایران در چارچوب سیاست فشار حداکثری در دولت دونالد ترامپ، آمریکا و ایران را در راستا جنگ قرار داده، به بی ثبات کردن منطقه و نیز آزار و تحریم مردم ایران منجر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7388

به "43 سناتور آمریکایی خواهان خودداری بایدن از بازگشت به برجام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 سناتور آمریکایی خواهان خودداری بایدن از بازگشت به برجام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید