برگزاری نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، برگزاری نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی در فرهنگسرای نیاوران صورت می گیرد.

برگزاری نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی در فرهنگسرای نیاوران

همزمان با برپایی نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی از آدینه ششم خرداد، رونمایی از کتاب مونوگراف هنرمند که از سوی انتشارات بین المللی (SKIRA) چاپ شده، صورت میگیرد.

در نمایشگاه مرور آثار احمدی که با کیوریتوری مزدک فیض نیا برپا خواهد شد، حدود 90 اثر نقاشی روی دیوارهای فرهنگسرای نیاوران می رود؛ آثاری که انتخابی است از مجموعه هایی که بین سالهای 1400 ـ 1374 خلق شده اند. بعد از تهران این نمایشگاه در مراکز هنری خارج از ایران نیز بصورت تور ادامه خواهد داشت.

این پروژه نمایشگاهی و انتشار کتاب با همکاری بنیاد خانواده فیض نیا، استودیو شهریار احمدی و نشر اسکیرا برگزار اجرا شده است.

شهریار احمدی از سال 83 به عنوان مدرس و رئیس دپارتمان نقاشی دانشگاه علمی کاربردی کرج مشغول کار است. او در سال 2010 از طرف بنیاد آرت بریج به لوسرن سوئیس دعوت شد و در سال 2015 در بینال ونیز شرکت کرد. آثار او مورد توجه نشریات بین المللی و داخلی مثل نیویورک تایمز، کانواس، اسنشیال و ... قرار گرفته است.

نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی به همراه رونمایی از کتاب مونوگرافی این هنرمند ساعت 17 روز آدینه ششم خرداد در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد و تا روز 21 خرداد ادامه خواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12784

به "برگزاری نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی در فرهنگسرای نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی در فرهنگسرای نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید