تحریم های روسیه تاثیر منفی زیادی بر بخش کشاورزی ایتالیا دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: وزیر کشاورزی ایتالیا تاکید نمود: اعمال محدودیت های روسیه بر واردات مواد غذایی و محصولات کشاورزی از اتحادیه اروپا به شدت تاثیر منفی بر بخش کشاورزی ایتالیا خواهد داشت.

تحریم های روسیه تاثیر منفی زیادی بر بخش کشاورزی ایتالیا دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس؛ مائوریتزیو مارتینا وزیر کشاورزی ایتالیا روز گذشته در واکنش به تحریم های روسیه برای واردات مواد غذایی و فراوریات کشاورزی از اتحادیه اروپا توضیح داد: این مساله کاملا روشن و بدیهی است که این تصمیم مسکو تاثیر جدی بر صادرات ایتالیا خواهد داشت. ما به دقت تحولات مربوط به اوضاع را زیر نظر داریم و این مساله را هم در سطح ملی و هم در سطح اروپایی حل و فصل خواهیم کرد. ولی مطمئن هستیم که تنها با راه چاره سیاسی می توانیم از این بحران خارج شویم.

بر اساس این گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت کشاورزی ایتالیا نیز گفت: ایتالیا منتظر نهایی شدن فهرست کالاهای تحریم شده از سوی روسیه است. بر اساس آمارهای رسمی میزان صادرات مواد غذایی ایتالیا به روسیه در سال 2013 میلادی به بیش از 700 میلیون یورو رسیده است که این رقم بیش از 2 درصد کل صادرات ایتالیا را تشکیل می دهد.

بخش کشاورزی بیش از 17 درصد فراوری ناخالص داخلی ایتالیا را تشکیل می دهد. کشاورزی تنها بخش مالی ایتالیا است که در شرایط بحران مالی این کشور با رشد 4 درصدی روبرو شده است. فراوری ناخالص داخلی ایتالیا در سه ماه دوم سال جاری نیز با افت 0.2 درصدی روبرو شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 869

به "تحریم های روسیه تاثیر منفی زیادی بر بخش کشاورزی ایتالیا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های روسیه تاثیر منفی زیادی بر بخش کشاورزی ایتالیا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید