تردد حیات وحش متخلفین را بیدار کند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاهد تردد حیات وحش برای رسیدن به منابع بهتر آب و غذا بودیم که امیدواریم این تردد برخی متخلفین را بیدار کند.

تردد حیات وحش متخلفین را بیدار کند

سید رحمان دانیالی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به سال آبی سختی که بر حیات وحش اصفهان گذشته اظهار کرد: نمی توان گفت تلفاتی در حیات وحش اصفهان نداشتیم، همانطور هم نمی توان گفت تلفات به معنای عام داشته ایم. به هر حال حیات وحش سال سختی داشت.

وی ادامه داد: محیطبانان و نیروهای حفاظتی کوشش های زیادی برای حفظ حیات وحش در امسال داشتند. در همه مناطق آب رسانی شد، در مناطقی که احتیاج بود آبشخور اضافه شد. اما باز هم مهاجرت هایی در حیات وحش رخ داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان توضیح داد: پناهگاه حیات وحش عباس آباد بیشترین آسیب را دیده است. همچنین منطقه حفاظت گردیده موته نیز شاهد حرکت و تردد حیات وحش به مزارع و مراتع اطراف بود.

دانیالی با اشاره به اینکه این تردد برای حصول علوفه و آب بهتر انجام می گردد گفت: امیدواریم این تردد برخی متخلفین را بیدار کند.

وی همچنین در رابطه با صدور پروانه شکار در امسال گفت: پیشنهاد یگان حفاظت استان این بوده که به تعداد محدود این پروانه صادر گردد اما تصمیم گیری نهایی در تهران انجام می گردد و احتمال آن کم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 46

به "تردد حیات وحش متخلفین را بیدار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد حیات وحش متخلفین را بیدار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید