جانسون: چاره ای جز تغییر شیوع زندگی برای مقابله با کرونا نداریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت که چاره ای جز این وجود ندارد که برای مقابله با کرونا شیوه زندگی را تغییر دهیم.

جانسون: چاره ای جز تغییر شیوع زندگی برای مقابله با کرونا نداریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا باید تغییرات بزرگی در شیوه زندگی خود بدهیم.

وی در ادامه سخنانش گفت که محیط های کار باید برای کارمندان امن باشد و احتمالا بتوانیم مدارس ابتدایی را در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) بازگشایی کنیم.

نخست وزیر انگلیس همچنین خبر داد که طی 24 ساعت گذشته 210 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع تلفات کرونا در این کشور به 32 هزار و 65 نفر برسد.

بر اساس آخرین، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس نیز به بیش از 223 هزار نفر رسیده است.

از سوی دیگر با گذشت 6 هفته از اعمال محدودیت در بریتانیا در پی شیوع کرونا، جانسون نخستین دور کاهش مقررات محدودکننده را خاطرنشان کرد.

بنابر گزارش روزنامه انگلیسی میرور، قرار است از روز چهارشنبه کاهش محدودیت ها اجرایی شود اما این تغییرات فقط در انگلیس اجرایی خواهد شد و گفته می شود همین مسئله جامعه بریتانیا که بجز انگلیس شامل (ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند) نیز هست را دچار چند دستگی خواهد کرد.

همچنین تصمیم جانسون در کم ارزش کردن شعار در خانه بمان، جانها را نجات بده و جایگزین کردن شعار هوشیار باش و بر سر کار برگرد، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و برنامه جانسون به طور کلی گیج کننده و فاجعه آمیز توصیف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2964

به "جانسون: چاره ای جز تغییر شیوع زندگی برای مقابله با کرونا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: چاره ای جز تغییر شیوع زندگی برای مقابله با کرونا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید