حمایت یک کشور اروپایی دیگر از برطرف تحریم های ضد ایرانی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه ایرلند ضمن اعلام همدردی با ملت ایران در شرایط سخت بحران کرونا توضیح داد که این کشور همسو با سیاست های اتحادیه اروپا، از تجارت قانونی با ایران حمایت می نماید.

حمایت یک کشور اروپایی دیگر از برطرف تحریم های ضد ایرانی

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سایمون کاونی در پاسخ به نامه سفیر ایران در دوبلین که خواهان نادیده دریافت و عدم اجرای تحریم های غیرقانونی آمریکا شده بود، اضافه نمود: ایرلند به طور کامل از موضع مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد لزوم تجارت قانونی با ایران حمایت و بر لزوم عادی سازی تجارت کالاهایی که برای حیات و سلامت انسان ها ضرورت دارد تاکید می نماید.

وی اعلام نمود که اتحادیه اروپا هفته های آینده اقداماتی را در این زمینه خواهد داد.

وزیر امور خارجه ایرلند همچنین تأکید کرد، موضع رسمی دوبلین این است که بیماری کووید-19 مربوط به سلامت همه ما انسان هاست و ایرلند به هیچ وجه تمایل ندارد که این موضوع سیاسی گردد.

کاونی توضیح داد: ایرلند از هر فرصتی برای تداوم ارتباطات سازنده با ایران استفاده خواهد نمود و از تجارت کالاهای حیاتی با ایران حمایت می نماید.

وی گفت: ایرلند و اتحادیه اروپا همیشه از سیاست تعامل با ایران حمایت نموده و به این سیاست به ویژه در روزهای پرچالش کنونی پایبند هستند.

مسعود اسلامی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوبلین، چندی پیش در نامه ای به وزیر امور خارجه و تجارت و شماری از مقام های سیاسی و پارلمانی جمهوری ایرلند خواهان نادیده دریافت و عدم اجرای تحریم های غیرقانونی آمریکا به ویژه در شرایط سخت و همه گیری بیماری کرونا شده بود.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2579

به "حمایت یک کشور اروپایی دیگر از برطرف تحریم های ضد ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت یک کشور اروپایی دیگر از برطرف تحریم های ضد ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید