دورکاری 50 درصدی کارمندان پایتخت از 15 آذر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به شرایط نارنجی در بیشتر نقاط استان تهران از دورکاری 50 درصدی کارمندان دستگاه های اجرایی از شنبه 15 آذرماه اطلاع داد.

دورکاری 50 درصدی کارمندان پایتخت از 15 آذر

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به شرایط دورکاری کارمندان در استان تهران گفت: با توجه به همکاری مطلوب مردم و اقدامات صورت گرفته بیشتر نقاط استان تهران در شرایط نارنجی واقع شده است و تنها پیشوا در شرایط قرمز است.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مربوط به شرایط نارنجی در استان تهران اعمال می گردد و از روز شنبه 15 آذرماه به مدت یک هفته یعنی تا 21 آذرماه این شرایط حاکم خواهد بود و در ادامه شرایط شهرها به صورت هفتگی آنالیز و نحوه فعالیت ادارات اطلاع رسانی می گردد.

وی اضافه نمود: در شرایط نارنجی، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام نمایند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور 50 درصدی کارکنان انجام خواهد شد.

معاون استاندار تهران تاکید نمود: در خصوص شهرهای قرمز نیز ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا پنجاه درصد کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور حدبیشتر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6218

به "دورکاری 50 درصدی کارمندان پایتخت از 15 آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری 50 درصدی کارمندان پایتخت از 15 آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید