ملاقات میان روسای جمهور آمریکا و روسیه از اهمیت زیادی برخوردار است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ کرملین در مورد برگزاری ملاقات احتمالی میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا تاکید نمود که برگزاری ملاقات میان پوتین و بایدن برای روابط میان روسیه آمریکا از اهمیت زیادی برخوردار است.

ملاقات میان روسای جمهور آمریکا و روسیه از اهمیت زیادی برخوردار است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، دیمیتری پسکوف گفت: انتخاب شهر (محل برگزاری جلسه دیدار) بیشتر مربوط به جزئیات فنی است. مهمترین مساله برگزاری اصل نشست است؛ چراکه این نشست از اهمیت زیادی برای روابط دوجانبه ما و ارتقا این روابط در قیاس با شرایط فعلی تأسف بار آن برخوردار است.

گفتنی است، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 13 آوریل، طی تماسی تلفنی با پوتین پیشنهاد برگزاری دیدار با وی را مطرح نموده بود که پس از آن، تعدادی از کشورها پیشنهاد میزبانی چنین نشستی را به مسکو واشنگتن دادند. با اینحال، هنوز محل برگزاری این اجلاس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

پیشتر، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه نیز بیان کرد که هنوز هیچ توافقی برای محل برگزاری این نشست نهایی نشده، اما چنین نشستی می تواند در یکی از پایتخت های اروپایی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8367

به "ملاقات میان روسای جمهور آمریکا و روسیه از اهمیت زیادی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات میان روسای جمهور آمریکا و روسیه از اهمیت زیادی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید