سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومانی دولت برای اجرای طرح های درمان و تحول سلامت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر حفظ استقلال و بهره گیری از امکانات داخل، گفت: 5200 میلیارد تومان برای اجرای طرح های درمان و طرح تحول سلامت در بودجه سال آینده سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومانی دولت برای اجرای طرح های درمان و تحول سلامت

محمدباقر نوبخت، شامگاه آدینه 6 دی، در حاشیه افتتاح دو هزار واحد مسکونی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کوشش دشمن این است که آنقدر تحریم را فشرده کند تا نتوانیم به مردم خدمت کنیم و مردم پشیمان شوند که یک نظام مستقل را پشتیبانی می نمایند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور 43 هزار واحد مسکونی تعهد شده که ساخته گردد طی هفته های آینده افتتاح خواهد شد، توضیح داد: تمام همت دولت این است به گونه ای عمل کند تا کمترین بار و فشار از تحریم به مردم تحمیل گردد.

معاون رئیس جمهور اعلام کرد: همه درآمدهای ارزی کشور را که بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون دلار خواهد بود با نرخ 4 هزار و 200 تومان برای کالاهای اساسی درنظر می گیریم.

به گزارش خبرنگاران، نوبخت ادامه داد: سال آینده علاوه بر اینکه پرداخت حقوق و دستمزد 15 درصد افزایش پیدا نموده و تمام تعهدات دولت در بخش پرداخت حقوق و مستمری به موقع پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شرمسار مردم هستیم که دچار سختی می شوند، توضیح داد: 15 هزار و 550 میلیارد تومان صرفاً برای برطرف محرومیت در کشور صرف خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا به امروز 39 هزار و 500 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی هزینه شده که این مقدار در سال آینده به 70 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد، اضافه کرد: ریالی از عمران و آبادانی ربطی به خارج از کشور ندارد.

نوبخت اعلام نمود: تحریم ها آبروی آمریکا را در جهان می برد و هیچ وقت به وعده های آن ها به مذاکره دل نبسته ایم و به امکانات داخلی تکیه می کنیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1785

به "سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومانی دولت برای اجرای طرح های درمان و تحول سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومانی دولت برای اجرای طرح های درمان و تحول سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید