شرکت های آب و فاضلاب اگر سودده شوند مالیات می دهند ، تمام شرکت های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه تمام شرکت های آب و فاضلاب زیان انباشته شده دارند، گفت: شرکت های آب و فاضلاب به محض اینکه سودده شوند مالیات پرداخت می نمایند.

شرکت های آب و فاضلاب اگر سودده شوند مالیات می دهند ، تمام شرکت های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران محمدرضا بختیاری در پاسخ به این سوال که آیا با ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی با شرکت های آب و فاضلاب شهری این شرکت ها با زیان انباشته بیشتری روبرو نمی شوند، گفت: تمام شرکت های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند، به طوری که همین شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیش از 750 میلیارد تومان زیان انباشته دارد.

وی با تأکید بر اینکه ادغام و یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب ادغام خوبی است، گفت: به هر حال بعضی از استان ها شاید در این اقدام دچار مشکلاتی شوند، چرا که یاری زیان دریافت می کردند.

وی در پاسخ به این سوال که معافیت شرکت های آب و فاضلاب از پرداخت مالیات سال آینده به اتمام می رسد، آیا پرداخت مالیات زیان انباشته این شرکت ها را بیشتر نخواهد نمود، گفت: مادامی که شرکت های آب و فاضلاب ضررده هستند، از دادن مالیات معاف هستند و به محض اینکه هر شرکتی سودده باشد، مالیات پرداخت خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه زمانی که مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بودم این شرکت سودده شد و مالیات پرداخت کرد، گفت: قطعا با پرداخت مالیات هیچ مخالفتی نداریم و هر شرکتی که سودده باشد، مالیات را پرداخت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2024

به "شرکت های آب و فاضلاب اگر سودده شوند مالیات می دهند ، تمام شرکت های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های آب و فاضلاب اگر سودده شوند مالیات می دهند ، تمام شرکت های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید