شلیک گاز اشک آور در تجمع جانبازان در خیابان طالقانی؟ ، جزئیات درگیری ها ؛ احتمال زدن اسپری فلفل در دست آنالیز است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شنبه 17 تیر ماه تعدادی از جانبازان در خیابان طالقانی تجمع کردند که در پی این تجمع درگیری هایی به وجود آمد.

شلیک گاز اشک آور در تجمع جانبازان در خیابان طالقانی؟ ، جزئیات درگیری ها ؛ احتمال زدن اسپری فلفل در دست آنالیز است

به گزارش خبرنگاران، طی روزهای گذشته عده ای از جانبازان مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای طرح مطالبات خود از این بنیاد، تجمعی را برگزار کردند.

مأموران یگان امداد بعد از این تجمع، طبق پروتکل های مواجهه با تجمعات بین افراد حاضر می شوند تا در صورت احتیاج حفظ نظم و آرامش ورود نمایند؛ در خلال این تجمع بین بعضی از افراد درگیری هایی به وجود می آید که با ورود مأموران یگان امداد (پلیس) درگیری به اتمام می رسد.

در بعضی از فیلم های منتشرشده تعدادی از تجمع نمایندگان مدعی می شوند که افرادی اقدام به زدن گاز اشک آور کردند که این موضوع و ادعای ضرب و شتم از سوی مقامات انتظامی تکذیب شده است و احتمال زدن اسپری فلفل در دست آنالیز قرار گرفته است؛ البته ذکر این نکته لازم است که مأموران یگان امداد در تجهیزات سازمانی خود اسپری فلفل دستی ندارند و مأموران 110 که به صورت فردی به مأموریت اعزام می شوند اسپری فلفل دستی دارند.

هرچند هیچ جانبازی آسیب ندید اما باید شفاف سازی به موقع از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی انجام گردد و عملکرد فرمانده میدان مورد آنالیز قرار گیرد تا اگر فردی تخلف نموده است با او طبق قانون برخورد گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16406

به "شلیک گاز اشک آور در تجمع جانبازان در خیابان طالقانی؟ ، جزئیات درگیری ها ؛ احتمال زدن اسپری فلفل در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک گاز اشک آور در تجمع جانبازان در خیابان طالقانی؟ ، جزئیات درگیری ها ؛ احتمال زدن اسپری فلفل در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید