مارتین شولتز: آتن به حملات خود علیه مرکل انتها دهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: رئیس مجلس اروپایی از دولت جدید چپ گرای یونان خواست که به حملات تند خود علیه مرکل خاتمه دهد.

مارتین شولتز: آتن به حملات خود علیه مرکل انتها دهد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مارتین شولتز رئیس مجلس اروپایی در تبادل نظر با روزنامه دی ولت به دولت جدید یونان توصیه کرد که به حملات خود روی صدر اعظم آلمان انتها دهد و در این راستا گفت که بالاخره از جمله این برلین است که باید به آتن یاری کند. شاید به نظر بعضی ها این که به آلمان ضربه زده گردد خوب بیاید اما چنین اقدامی کوته بینانه بوده و یاریی نمی نماید.

رئیس مجلس اروپا همچنین از این مسئله که هنوز طرح دولت جدید یونان را نشناخته است ابراز نارضایتی نموده و گفت: این طرح می تواند فرصتی باشد تا به صورت مشترک در مسیری سازنده قدم بگذاریم.

یونان از سال 2010 با یاری های مالی بین المللی از ورشکستگی حفظ شده است. در مقابل این کشور ملزم به در پیش دریافت بعضی اصلاحت و سیاست های ریاضتی سخت شده است. آلمان به عنوان قدرتمندترین کشور مالی منطقه یورو در پیشبرد سیاست های ریاضتی نقشی اساسی را ایفا می نماید. از این رو برلین در نظر بسیاری از یونانی ها خوب نیست.

البته صدر اعظم آلمان با وجود لحن تند دولت جدید یونان حمایت های خود از این کشور را اعلام نموده و گفته است که ما در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی منتظریم ببینیم دولت جدید یونان با کدام طرح به سوی ما می آید.

بر اساس اطلاعات محافل دولتی یونان دولت ائتلافی این کشور در حال حاضر پیشنهاداتی را برای یک برنامه اصلاحی شخصی به منظور غلبه بر بحران مالی و بحران بدهی ها آماده می نماید که این برنامه همه طرف ها را راضی خواهد نمود.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 748

به "مارتین شولتز: آتن به حملات خود علیه مرکل انتها دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتین شولتز: آتن به حملات خود علیه مرکل انتها دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید