وزیر خارجه ایتالیا مداخله خارجی در امور لیبی را رد کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس شورای ریاستی لیبی و نخست وزیر دولت وفاق این کشور در ملاقات با وزیر خارجه ایتالیا به آنالیز آخرین تحولات لیبی پرداخته و بر اهمیت پیاده کردن فرایند سیاسی و مخالفت با مداخله خارجی تاکید کردند.

وزیر خارجه ایتالیا مداخله خارجی در امور لیبی را رد کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فائز السراج، رئیس شورای ریاستی لیبی و لوئیجی دی مایو، وزیر خارجه ایتالیا درباره آخرین تحولات دو کشور گفتگو کردند.

دو طرف در این ملاقات بر اهمیت بازگشت به فرایند سیاسی، مخالفت با مداخله خارجی و ازسرگیری فراوری و استخراج نفت به عنوان ثروت لیبیایی ها تاکید نمودند.

دفتر السراج شرح داد که این مذاکرات ضمن آنالیز رویدادهای لیبی به پفراینده های همکاری مشترک نیز اختصاص داشت.

السراج همچنین از ایتالیا به خاطر یاری به کشف و شناسایی مین های کار گذاشته شده از سوی شبه نظامیان در مناطق مسکونی در جنوب طرابلس تشکر کرد.

در این نشست موضوع تعطیلی تاسیسات نفتی و لزوم از سرگیری فراوری نفت به عنوان منبع درآمد لیبیایی ها هم مورد تاکید نهاده شد.

در این نشست همچنین به عملیات ایرینی اروپا برای ممنوعیت ورود سلاح به لیبی پرداخته شد و السراج تاکید نمود باید این عملیات، گسترده و در حوزه های زمینی، هوایی و دریایی اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3211

به "وزیر خارجه ایتالیا مداخله خارجی در امور لیبی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه ایتالیا مداخله خارجی در امور لیبی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید