ویروس کرونا گردشگران پاریس را کم کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ویروس کرونا گردشگران پاریس را کم کرد.

ویروس کرونا گردشگران پاریس را کم کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

قضیه چیست؟

در مقایسه با سال گذشته، 14 میلیون دنیاگرد کمتر در شش ماه نخست سال 2020 از پاریس دیدن نموده اند.

والری پیکرس از مسئولان عالی رتبه این کشور اظهار داشت: دنیاگردی با دربرگرفتن 500 هزار شغل و هفت تا هشت درصد از رشد مالی منطقه ایل-دو-فرانس فعالیت مالی بسیار مهمی برای این منطقه بشمار می رود. طی چهار سال گذشته ما همیشه در حال به ثبت رساندن رکورد بالای شمار بازدیدکنندگان بودیم، بنابراین اینکه شاهد نابودی این صنعت در پی بحران کرونا باشیم بسیار غم انگیز است.

درآمد حاصل از دنیاگردی در شش ماه نخست سال در مقایسه با سال گذشته به 3.8 میلیارد یورو کاهش یافته است. سال گذشته درآمد حاصل از دنیاگردی در شش ماه نخست 10.2 میلیارد دلار گزارش شده بود.

با لغو و محدود شدن بسیاری از سفرها و پروازها، شمار دنیاگردان خارجی پاریس با 68 درصد کاهش و شمار دنیاگردان داخلی با 54 درصد کاهش روبرو شده است.

موزه لوور، یکی از اصلی ترین مقاصد دنیاگردی پاریس اظهار داشت در مقایسه با سال 2019 در ماه جولای تعداد بازدیدکنندگان با 75 درصد و در ماه آگوست شمار بازدیدکنندگان با 60 درصد کاهش روبرو بوده است.

بیشتر بخوانیدموزه لوور | عظیم ترین و پربازدیدترین موزه دنیا در پاریس

حدود 80 درصد از این بازدیدکنندگان ساکنان فرانسه بوده که این رقم نسبت به سالهای اخیر حدود 20 تا 25 درصد افزایش داشته است.

منبع: همگردی
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4351

به "ویروس کرونا گردشگران پاریس را کم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا گردشگران پاریس را کم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید