کارشناسی داوری بازی پرسپولیس، مس ، اشتباه بزرگ داور و ندادن 2 کارت قرمز ، اعتراض مسی ها به پنالتی درست بود؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در نیمه اول ملاقات پرسپولیس برابر مس رفسنجان دو صحنه مشکوک داوری رخ داد.

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس، مس ، اشتباه بزرگ داور و ندادن 2 کارت قرمز ، اعتراض مسی ها به پنالتی درست بود؟

به گزارش خبرنگاران رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری در مورد قضاوت کوپال ناظمی در ملاقات پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار کرد: ناظمی هماهنگی های خوبی را با یاری داورهایش در این ملاقات داشت اما با وجود نزدیکی به صحنه ها، سنگین می دوید و به نظر می رسد هنوز مصدومیت دارد.

وی درباره صحنه های حساس نیمه نخست گفت: داور باید در دقیقه 16 و قبل از صحنه پنالتی فرشید باقری را اخراج می کرد زیرا با استوک به نقطه حساس بدن بازیکن پرسپولیس یعنی شکمش زد. پنالتی کاملا درست بود و اشتباه محاسباتی مدافع مس سبب شد تا توپ به دست مدافع برخورد کند و پنالتی صحیح بود. کارت زرد وحید امیری در دقیقه 29 درست بود و در دقیقه 35، امیری با استوک روی پای مدافع مس رفت و حداقل جریمه اش کارت زرد بود و در نتیجه باید اخراج می شد.

کرمانشاهی در مورد نیمه دوم گفت: در دقیقه 59 و 1+90 بازیکنان مس اعتقاد به پنالتی داشتند که هیچ کدام پنالتی نبود و تصمیم داور درست بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14074

به "کارشناسی داوری بازی پرسپولیس، مس ، اشتباه بزرگ داور و ندادن 2 کارت قرمز ، اعتراض مسی ها به پنالتی درست بود؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کارشناسی داوری بازی پرسپولیس، مس ، اشتباه بزرگ داور و ندادن 2 کارت قرمز ، اعتراض مسی ها به پنالتی درست بود؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری بازی پرسپولیس، مس ، اشتباه بزرگ داور و ندادن 2 کارت قرمز ، اعتراض مسی ها به پنالتی درست بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید