شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا)- نشست کمیسیون مشترک برجام به منظور آنالیز نتایج مذاکرات و رایزنی های کارگروه ها در دو حوزه برطرف تحریم ها و هسته ای، دقایقی پیش در گرندهتل شهر وین شروع شد.

شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین

در ادامه رایزنی های جاری در وین در چارچوب کمیسیون مشترک برجام و به منظور آنالیز نتایج مذاکرات و رایزنی های کارگروه ها در دو حوزه برطرف تحریم ها و هسته ای، نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه های امور خارجه ایران و گروه 1+4 (آلمان، روسیه، چین، انگلیس و فرانسه) در گرندهتل شهر وین برگزار گردید.

پیش از این اعلام شده بود که این نشست ساعت 15 به وقت وین (17:30 به وقت تهران) برگزار می گردد، ولی براساس اعلام اتحادیه اروپا این نشست یک ساعت زودتر از اعلام قبلی برگزار گردید.

ریاست هیأت ایرانی را در این نشست سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برعهده دارد و ریاست نشست هم بر عهده انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

حاضران در نشست امروز قرار است شرایط مذاکرات و رایزنی ها در سطوح مختلف از جمله در سطح کارشناسی را که طی روزهای گذشته در جریان بوده، با نگاه به بازگشت محتمل آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی تمام طرف ها را آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8119

به "شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید