اقدامات آمریکا و ناتو علیه روسیه تهدیدی علیه صلح و امنیت دنیا است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سانا، دمشق به شدت اقدام آمریکا و ناتو در اعزام نیروهای نظامی بیشتر به سمت مرزهای روسیه را محکوم کرد و این اقدام را تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی دانست.

اقدامات آمریکا و ناتو علیه روسیه تهدیدی علیه صلح و امنیت دنیا است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یک منبع رسمی وابسته به وزارت خارجه سوریه به سانا گفت: این اقدامات تنشزای آمریکا در راستای دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی کشورهای دیگر و نیز اعمال اقدامات یکجانبه و تداوم هژمونی آمریکا در دنیا است.

این منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه در ادامه تاکید نمود: سوریه این رویکرد آمریکا در روابط بین الملل را مورد مخالفت قرار می دهد و همبستگی کامل خود با روسیه و کلیه اقداماتی که این کشور برای حفظ امنیت ملی و حفاظت از صلح و ثبات در منطقه و دنیا در برابر تهدیدهایی که در نتیجه سیاست های سلطه جویانه آمریکا به وجود آمده است، انجام می دهد، اعلام می نماید.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه سه شنبه هفته گذشته از انتقال نیروهای آمریکا و ناتو به نزدیکی مرزهای اروپایی روسیه خبر داده و اعلام نموده بود: انتقال نیروهای آمریکایی از مناطق قاره آمریکای شمالی در آن سوی اقیانوس اطلس به اروپا در نزدیکی مرزهای روسیه اجرا شده است. شرایط جنگی نیروهای نظامی خارجی در حال حاضر در منطقه دریای سیاه و بالتیک مستقر شده است.

وزیر دفاع روسیه همچنین افزوده بود که 40 هزار نظامی و 15 هزار تجهیزات مختلف در نزدیکی خاک کشور ما متمرکز شده است. چنین شرایطی در خصوص نیروهای هوایی ناتو هم حاکم است.

پیش از این، وزارت خارجه روسیه برنامه های آمریکا برای ارسال کشتی های جنگی به دریای سیاه را تحریک آمیز خوانده بود.

اختلافات ناتو و روسیه که سالهاست بر سر مسائل مختلف ادامه دارد، این روزها با اوج دریافت درگیری بین جدایی طلبان و دولت اوکراین در دونباس که غرب عامل این تنش را به مسکو نسبت می دهد، شدت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7987

به "اقدامات آمریکا و ناتو علیه روسیه تهدیدی علیه صلح و امنیت دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات آمریکا و ناتو علیه روسیه تهدیدی علیه صلح و امنیت دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید