ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت، تردد روان در مناطق زلزله زده

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: در حال حاضر تردد روان خودرو های امدادی در جهت های منتهی به مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی در جریان است.

ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت، تردد روان در مناطق زلزله زده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک را هور ناجا ، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر پایتخت در آزادراه های قزوین- کرج و کرج - تهران در محدوده های مهرویلا تا گرمدره سنگین و در برخی مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک را هور ناجا شرح داد: ترافیک در آزادراه های قم- تهران، ساوه- تهران، پاکدشت- تهران، شهریار- تهران و جاده خصوص به سمت تهران پرحجم است.

وی به بارش باران در محور میناب- بندرعباس در استان هرمزگان اشاره و بیان داشت: با توجه به لغزندگی سطح معابر در این محدوده لازم است رانندگان سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و با رعایت فاصله طولی مناسب اقدام به رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص وضعیت ترافیکی محور های منتهی به مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه هیچکدام از جاده های اصلی مسدود نیست و در حال حاضر تردد روان خودرو های امدادی و کمک رسان را در معابر استان آذربایجان شرقی در حال انجام است.

وی گفت: سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1464

به "ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت، تردد روان در مناطق زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت، تردد روان در مناطق زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید