کانادا قرارداد تجاری با اتحادیه اروپا را تکمیل خواهد نمود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: نخست وزیر کانادا تاکید نمود، این کشور مذاکرات مربوط به قرارداد جامع تجاری با کشورهای عضو اتحادیه اروپا را تکمیل می نماید.

کانادا قرارداد تجاری با اتحادیه اروپا را تکمیل خواهد نمود

از سفر با تور کانادا ارزان لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ استفان هارپر نخست وزیر کابینه در توییتر نوشت، ما به زودی مذاکرات مربوط به توافقنامه جامع تجاری و مالی با اتحادیه اروپا را تکمیل خواهیم کرد.

سخنگوی دفتر نخست وزیری کانادا نیز تاکید نمود، هارپر امروز پنج شنبه به بروکسل سفر می نماید تا این قرارداد تجاری را نهایی کند.جان کلانسی سخنگوی تجاری اتحادیه اروپا نیز تاکید نمود، مذاکرات بین اتحادیه اروپا و کانادا در عالی ترین سطح ادامه خواهد یافت تا دو طرف به توافق جامعی در مورد تجارت آزاد در روزهای آینده دست یابند.

به نظر می رسد توافقنامه تجاری بین اروپا و کانادا تا فردا آدینه بین خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا و هارپر نهایی گردد.بر اساس اعلام منابع مطلع این قرارداد برای تصویب نهایی به کانادا بازگردانده خواهد شد. مذاکرات تجاری کانادا و اتحادیه اروپا از سال 2009 شروع شده و انتظار می رفت تا اواخر سال 2012 به سرانجام برسد.

مذاکرات به علت بعضی اختلافات به خصوص در زمینه کشاورزی با چالش هایی روبرو شده است. بر اساس این قرارداد کانادا سهمیه صادرات پنیر اروپا به این کشور را دو برابر افزایش خواهد داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 657

به "کانادا قرارداد تجاری با اتحادیه اروپا را تکمیل خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا قرارداد تجاری با اتحادیه اروپا را تکمیل خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید